مشارکت در رویدادها و فعالیت‌های شخصی

جشنواره سفرنامه نویسی بلاگرها در قشم

اردیبهشت ۱۳۹۵ به دعوت منطقه آزاد قشم ۲۵نفر از بهترین بلاگرهای سفر، راهی جزیره قشم شدند تا در سفری ۴روزه به معرفی دیدنی‌های پهناورترین جزیره خلیج فارس بپردازند.

نشست بلاگرهای قشم

مسابقه تولید محتوا در سفر

جشنواره سفرنگاری قشم پس از برگزاری سه دوره جشنواره سفرنگاری ناصرخسرو در سال‌های ۹۰ تا ۹۲ توسط آرش نورآقایی و با ایده تولید محتوای مرتبط با گردشگری برگزار شد.

قایق

بر خلاف جشنواره‌های قبلی، این بار قرار بود که بلاگرهای سفر هم‌زمان با سفر خود به تولید محتوا بپردازند و آن را منتشر کنند. از تولید به مصرف!

سعید زهری در قشم

حضور منصور ضابطیان در هیات داوران جشنواره

تیم داوری این مسابقه سفرنامه‌نویسی شامل سه نفر از شناخته‌شده‌ترین افراد در این حوزه بود. منصور ضابطیان که از بهترین سفرنامه‌نویسان ایران است. اسعد نقشبندی عکاس حرفه‌ای که در پروژه‌های متعدد معرفی مقاصد ایرانگردی حضور داشته است. آرش نورآقایی از قدیمی‌ترین بلاگرهای حوزه گردشگری و شناخته‌شده‌ترین راهنمایان گردشگری ایران.

اشکان بروج و شهرام شهریار

تفاوت جشنواره بلاگرهای قشم با فم تور

در این جشنواره، بلاگرها آزاد بودند که مسیرهای متفاوت و برنامه سفرهای خاص خود را تعریف کنند. آن‌ها این فرصت را داشتند با هر وسیله‌ای سفر کنند و به هر جایی که می‌خواهند بروند تا روایت خود را پیدا کنند و پرورش دهند. جزیره هرمز، جزیره هنگام و جزیره لارک هم در این جشنواره پوشش داده شدند.

موسیقی جنوبی در قشم

شرکت‌کنندگان در جشنواره بلاگرهای قشم

پس از انتشار فراخوان و دعوت از فعالان فضای مجازی، بلاگرهای جشنواره قشم به دعوت تیم اجرایی و به صورت گزینش‌شده بر اساس سابقه فعالیت آن‌ها در فضای مجازی انتخاب شدند که عبارت بودند از:زن قشمی

سارا باقری، فرشته ثابتیان، مینا کامران، فاطیما کریمی، نفیسه حاجاتی، شفق متولی، سحر موسوی، سمیرا محب‌علی، لیلی حکیم، اشکان بروج، صدرا محقق، حسین عبدالهی، سعید ظهری، عرفان فکری، بهنام صابرنعمتی، محمد شاکری، عدالت عابدینی، رضا عاشوری، شهرام شهریار، سیروس عابدینی، علی‌رضا مختار، مهدی گلی، علی‌رضا نجفی مهیاری، مجید عرفانیان و محمد گائینی.

سفر بلاگرها به قشم

برندگان جشنواره سفرنگاری قشم

سرانجام پس از داوری تلاش بلاگرهای قشم، حسین عبدالهی با سفرنامه «سفر به جزیره هرمز، جادوی هزار رنگ خلیج فارس» رتبه اول را کسب کرد. نفیسه حاجاتی با سفرنامه «سلخ برهوت نیست» حائز رتبه دوم شد. مقام سوم به صورت مشترک به مینا کامران با سفرنامه «در دیار غول‌های چوبی دوست‌داشتنی» و مجید عرفانیان با سفرنامه «قسم به قشم» رسید.

خانه زینت قشم

محمد گائینی

اینجا تلاش می‌کنم بخشی از مشاهدات خودم رو با شما درمیون بذارم. معتقدم که هر آن‌چه ثبت بشه و با دیگران به اشتراک گذاشته بشه، ماندگار میشه و «ایران را بگردیم...» بهانه‌ایست برای این که تنبلی رو کنار بذارم و بیشتر بخونم و بیشتر بنویسم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا