مشارکت در رویدادها و فعالیت‌های شخصی

زلزله ورزقان

فراخوان کمک طبیعت گردان برای زلزله زدگان ورزقان آذربایجان

وقتی یه گوشه از این گربه آسیب می بینه، همه جای این خاک دردش می گیره… پارسال همین روزها بود که سمت اهر و ورزقان و زنور بودیم. رفته بودیم زیبایی هاش رو ببینیم. رفتیم و دیدیم و سرشار از لذت شدیم… اما این روزها خبرهای خوبی از اونجا نمیاد… مردم باصفا و مهمان نوازی که خوبی ها و سادگی شون هیچ وقت از یادم نمیره حال و روز خوبی ندارند…

کمک رسانی مردمی به مناطق زلزله زده آذربایجان - محمد گائینی

آخرین خبر (۳۱/۵/۹۱): سفر به آذربایجان و انتقال کمک های مردمی انجام شد. لطفا از این پس از ارسال کمک های نقدی و غیرنقدی از طریق اینجانب خودداری فرمایید. ضمن سپاس فراوان از تک تک شما عزیزان که بنده را امین خود دانستید، در چند روز آینده گزارش کاملی از وضعیت جمع آوری کمک ها و سفر به مناطق زلزله زده و توزیع آن ارائه می کنم.

زلزله آذربایجان - محمد گائینی

حتما خبردار شدید که زلزله ای ویرانگر اون منطقه رو تا حد زیادی تخریب کرده و متاسفانه تعداد بسیار زیادی از هموطنانمون از بین رفتند. الان برای من این مهم نیست که چرا کی چه کار نکرده یا چرا آمار رو اشتباه گفتند و چرا عزای عمومی اعلام نکردند و …

فقط یه پیشنهاد دارم و یه خواهش از همه کوهنوردان و گردشگران طبیعت ایران زمین:

آخر هفته تعطیلات عید فطره و بیشتر ما برنامه از پیش تعیین شده ای رو داشتیم. بیایید این هفته هزینه برنامه هامون رو تقدیم کنیم به هموطنان داغدار و در حال حاضر نیازمندمون در آذربایجان عزیز.

زلزله آذربایجان - محمد گائینی

خودم برنامه صعود دماوند رو داشتم و در ادامه جنگل نوردی سوادکوه… دماوند رو خیلی دوست داشتم برم و خیلی هم دلم براش تنگ شده بود اما الان وقتش نیست… من به اتفاق چند تن از دوستان می خواهیم بریم برای کمک رسانی به روستاهای دور افتاده. متاسفانه همه هجوم آوردند به روستاهای دم دست. آیاز و دوستانش تعدادی روستای تا حد زیادی تخریب شده رو شناسایی کردند که نیازمند کمک هستند. هدف ما اونجاهاست.

سفر دوم به مناطق زلزله زده آذربایجان - محمد گائینی

سهم برنامه این هفته من برای هموطنانم در آذربایجان ایران…

پی نوشت: احد محمدخانی قرار شده کمک های بچه های استان کرمان رو به دست ما برسونه. ممنون احد عزیز.

لینک های مرتبط با زلزله آذربایجان:

گزارش سفر اول به مناطق زلزله زده آذربایجان و توزیع کمک های مردمی

گزارشی از سفر دوم به مناطق زلزله زده آذربایجان و توزیع کمک های مردمی

محمد گائینی

اینجا تلاش می‌کنم بخشی از مشاهدات خودم رو با شما درمیون بذارم. معتقدم که هر آن‌چه ثبت بشه و با دیگران به اشتراک گذاشته بشه، ماندگار میشه و «ایران را بگردیم...» بهانه‌ایست برای این که تنبلی رو کنار بذارم و بیشتر بخونم و بیشتر بنویسم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا