مشارکت در رویدادها و فعالیت‌های شخصی

جشن بزرگداشت دکتر منوچهر ستوده

جشن بزرگداشت دکتر منوچهر ستوده به مناسبت یکصدمین سالروز تولد ایشان، جمعه این هفته در تهران برگزار می‌شود. در جریان باشید که:

۱- مراسم روز ۲۸ تیر در باغ نگارستان از ساعت ۱۸:۳۰ تا ۲۳ برگزار خواهد شد و با هماهنگی‌هایی که صورت گرفته، دکتر ستوده هم در این روز حضور خواهند داشت و کیک تولد صدسالگی را خودشان برش خواهند زد.

۲- از آنجا که قرار است بخشی از باغ نگارستان به عنوان موزه مفاخر و مشاهیر دانشگاه تهران درنظر گرفته شود، مجسمه استاد “منوچهر ستوده” در همین باغ و همزمان با مراسم نصب خواهد شد.

۳- کاشت صدمین درخت، برپایی نمایشگاه، نمایش تی‌شرت‌هایی که به امضای هنرمندان، ورزشکاران و فرهیختگان رسیده است، ارائه چند سخنرانی کوتاه و هم‌چنین پذیرایی افطار به همراه کیک تولد استاد منوچهر ستوده جزو برنامه‌ها خواهد بود.

۴- چنانچه علاقمند هستید در این مراسم حضور داشته باشید، لطفا به آدرس info@drsotoudeh.ir ایمیل بفرستید. لطفا عنوان ایمیل این باشد: علاقمند به حضور در مراسم جشن

پی‌نوشت دوچرخه‌ای: قرار بود مسیری را به صورت نمادین به نام دکتر ستوده تا باغ نگارستان رکاب بزنیم اما به دلیل گرمای هوا و ماه رمضان، بنا به نظر اکثر دوستان، رکابزنی لغو شد و همگی در باغ نگارستان بدون دوچرخه جمع می‌شویم.

پیش از این، گزارشی در مورد برنامه دوچرخه‌سواری از آستارا تا استارباد را در بلاگ «ایران را بگردیم…» نوشته بودم.

دوچرخه سواران مراسم دکتر ستوده
دیدار دوچرخه‌سواران از آستار تا استارباد با دکتر ستوده – ۳تیر ۹۲

محمد گائینی

اینجا تلاش می‌کنم بخشی از مشاهدات خودم رو با شما درمیون بذارم. معتقدم که هر آن‌چه ثبت بشه و با دیگران به اشتراک گذاشته بشه، ماندگار میشه و «ایران را بگردیم...» بهانه‌ایست برای این که تنبلی رو کنار بذارم و بیشتر بخونم و بیشتر بنویسم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا